Powitanie wiosny

Witam na moim blogu o pasji do robótek ręcznych i tworzenia.

Wraz z nadejściem wiosny dostałam zamówienie  na lekki szalik w jasnych kolorach.

Sięgnęłam po prosty wzór Multnomah, który lekko zmodyfikowałam, żeby szalik nie wyszedł za duży.

DSC03103

Szal powstaje z dwóch nitek: cieniutkiego moherku z „nupkami” (ok 600 m/100g) oraz nitki bawełnianej z zapasów (sprzed 30 lat!!!_ mojej mamy.

Nitka była pierwotnie kremowa lecz została przeze mnie ufarbowana na miętowy kolor. Ładnie podbija morskie tony moheru i mam nadzieję, że błękitnooka blondynka będzie z niego zadowolona:))

DSC03100

Szal dzierga się szybko na drutach 4,5 mm i mam nadzieję, że rezultat będę mogła zaprezentować już niedługo.

DSC03099

 A za płotem już naprawdę przyszła Pani Wiosna:)))

zdjęcie 1 zdjęcie 3 zdjęcie 4

Skomentuj

