ENDEARMENT…

,,,to piękny wzór Hanny Maciejewskiej.

Po długim okresie niebytu na blogu spowodowanym różnymi zawirowaniami życiowymi: remontem, kłopotami zdrowotnymi w rodzinie i w końcu wyczekanym urlopem wracam ze swetrem zrobionym wg tego cudnego wzoru. Sweterek zrobiłam z wełny Merino Dream z Zagrody , a kupiłam tu. Włóczka jest bardzo gładka, sprężysta i dobrze skręcona, seterek będzie dobrze trzymał fason. Piękne detale, ciekawy ażur i doskonały opis wzoru sprawiły, że dziergałam go z przyjemnością.
Choć zawsze sie broniłam przed cienkimi drutami (robiła na 3 mm) to tym razem robótka się nie dłużyła, a włóczka sprawiła, że dzianina wychodziła równiutko, chociaż mam tendencje do luźnego przerabiania oczek.

DSC00055

DSC00078

DSC00054

DSC00058

DSC00052

Skomentuj

